REKLAMA
REKLAMA

Pakiety i promocje łączone wspierają sprzedaż produktów sezonowych

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2010 07:12

Pakiety i promocje łączone wspierają sprzedaż produktów sezonowych

Gazetki promocyjne, ulotki czy bilbordy są najpopularniejszymi nośnikami reklamowo-promocyjnymi sieci handlowych. Trafiają do milinów konsumentów. Sklepy wykorzystują je do wspierania sprzedaży produktów sezonowych oraz takich, na które wiosną i latem popyt jest zdecydowanie większy.

REKLAMA
Oprócz produktów stale obecnych na łamach gazetek promocyjnych, więcej miejsca poświęca się towarom, których sprzedaż rośnie w okresie wiosenno-letnim. Gazetka rzeszowskiej sieci spożywczej Jedynka całą stronę poświęciła napojom (piwo, woda mineralna i smakowa, soki, napoje dla dzieci). Dodatkowo Jedynka promuje na bilbordach lody w atrakcyjnej cenie.

Sprzedaż napojów wspiera także sieć Stokrotka. W marketach tej sieci po promocyjnych cenach będzie można kupić m.in. piwo, wodę mineralną, napój energetyzujący oraz soki dla dzieci. Podobne założenia realizuje gazetka delikatesów Milea. W ofercie tej sieci wyróżnione zostały również konserwy, na które większy popyt jest w sezonie wakacyjnym.

Przed miesiącem sklepy intensywnie promowały ofertę na grilla. Według ekspertów sprzedaż produktów sezonowych wspierają również wszelkiego rodzaju pakiety, tworzone przez producentów -np. wielopaki z piwem czy promocje łączone np. zakup danego produktu daje jednocześnie rabat na inny, 3 produkty w cenie 2 itp.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA