Paleo: klienci coraz częściej decydują się na tańsze zamienniki

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 16 sierpnia 2010 09:07

Paleo: klienci coraz częściej decydują się na tańsze zamienniki

Obroty w czasie tegorocznych wakacji są na tym samym poziomie co w roku ubiegłym , chociaż w czerwcu i lipcu zdecydowanie wzrosła sprzedaż napojów , wód mineralnych i gazowanych i lodów. Niestety sprzedaż piwa już nie ma takiego wzrostu, zmieniła się także struktura sprzedaży artykułów spożywczych na rzecz tańszych zamienników - podsumowuje Wojciech Śliwa, prezes sieci delikatesów Paleo.

- Pierwsza połowa sierpnia jest lepsza nieznacznie niż pierwsza połowa sierpnia poprzedniego roku , ale może mieć na to wpływ korzystny układ kalendarza - zastrzega nasz rozmówca.

Zapytany o Centrum Handlowe Opatkowice, Wojciech Śliwa odpowiada, że funkcjonuje ono bardzo dobrze. - Spokojne przedpołudnia z wzmożonym ruchem popołudniowo-wieczornym przeplatają się z mocnymi weekendami. Nieustannie mamy tendencję wzrostową zarówno w sklepach odzieżowych, jak i spożywczych.

Pod szyldem Paleo działa pięć sklepów spożywczo-przemysłowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Griu 2010-08-16 11:17:54

    Wojtek - gratulacje!!!!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane