Pedro Martinho: Akademia Eurocash przekłada się na wzrost sprzedaży o 2,1 p.p. na pracownika

Autor: www.dlahandlu.pl 9 lutego 2012 10:48

Akademia Eurocash to pierwszy na polskim rynku projekt łączący szkolenia, badania nad ich efektywnością oraz system motywacyjny. Dzięki niemu tysiące niezależnych detalistów - właścicieli sklepów 'na rogu" i ich pracowników - otrzymuje dostęp do narzędzi i wiedzy zarezerwowanych do tej pory jedynie dla dużych, często międzynarodowych sieci hipermarketów i dyskontów - powiedział Pedro Martinho, członek zarządu Eurocash.

Jak informuje sieć efekty szkoleń potwierdza wskaźnik średniej sprzedaży brutto na pracownika. W zeszłym roku wskaźnik ten był o 2,1 punktu procentowego wyższy w sklepach, które wzięły udział w Akademii, porównując ze sklepami, które nie uczestniczyły w szkoleniach.

- Od samego początku Akademii Umiejętności możemy liczyć na wsparcie naszych partnerów, liderów w poszczególnych segmentach rynku: Carlsberg, Coca-Cola, Nestle i Unilever. W tym roku, w związku z rozwojem programu dotyczącego stoisk ze świeżą żywnością, do tego grona dołączają również Animex oraz Indykpol - dodaje Pedro Martinho.

Rozwój szkoleń dotyczących stoisk świeżych to nie jedyne zmiany w Akademii Umiejętności planowane na ten rok. Dodatkowo w 2012 r. zwiększona zostanie liczba tematów szkoleń e-learningowych z 12 do 34, a także liczba sklepów modelowych. W dalszym ciągu będzie również rozwijana strona internetowa. W zeszłym roku strona była odwiedzana średnio 400 razy dziennie i ok. 145 000 razy w całym roku.

- Cieszę się z widocznych sukcesów pierwszego roku działalności Akademii Eurocash, która przyczynia się do rozwoju i profesjonalizacji lokalnych sklepów w Polsce. Chcemy dalej rozwijać Akademię, obejmować jej programem kolejne sieci franczyzowe prowadzone przez naszą Grupę, zapraszać do współpracy nowych partnerów, którzy podzielą się swoją ekspercką wiedzą z pracownikami sklepów. Akademia przynosi naszym franczyzobiorcom wymierne korzyści: zmotywowany do pracy zespół i lepszą obsługę konsumentów, co przekłada się na wyższą sprzedaż. Właśnie dlatego jestem przekonany, że naszemu projektowi towarzyszyć będzie duże zainteresowanie również w tym roku - mówi Ireneusz Ozga, prezes zarządu Eurocash Franczyza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane