PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Pełne ziarno na dobre zagościło na sklepowych półkach

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2010 09:54

Pełnoziarniste produkty cieszą się rosnącą popularnością. Razowe pieczywo i makarony, ale i grubo mielona mąka dobrze się sprzedają.

- Pełnoziarniste pieczywo jest standardem, nie może zbraknąć go na stoisku piekarniczym. Myślę, że około połowy sprzedawanego pieczywa zostało upieczone z grubo zmielonej mąki. A w przypadku bułek może to być nawet 70 proc. - przekonuje sprzedawczyni ze sklepu spożywczego z Podkowy Leśnej.

W tym sklepie w ostatnich miesiącach za sprawa rosnącej popularności domowych wypieków chleba wzrosła sprzedaż pełnoziarnistych mąk.

- Ich sprzedaż startowała od zera, więc wzrosty są olbrzymie. Obecnie sprzedajemy około 10 kg tygodniowo - informuje sprzedawczyni.

Bardzo podobnie jest z pełnoziarnistymi makaronami i płatkami śniadaniowymi. - Według mnie zainteresowanie nim wypływa z chęci zdrowego odżywiania. Klienci są przekonani o dobrym wpływie na zdrowie. Lub po prostu poszukują nowości i trafili na swoje produkty - zauważa sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9726

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane