Piekarnie i cukiernie powołały grupę zakupową i chcą promować pieczywo

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2010 14:18

Polskie Piekarnie i Cukiernie we współpracy z Wydziałem Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie podjęły inicjatywę promocji branży piekarniczej.

- Celem podpisanego porozumienia jest nawiązanie kontaktów naukowo-badawczych, sprzyjających rzetelnemu informowaniu konsumenta o zaletach pieczywa oraz promowaniu wyrobów prozdrowotnych - mówi dr hab. Iwona Konopka, prodziekan Wydziału Nauki o Żywności UWM.

Swoje udziały w ramach Polskich Piekarni i Cukierni posiada już 12 zakładów piekarskich i cukierniczych. Wśród przedstawicieli znaleźli się właściciele małych i dużych zakładów. Spółka istnieje od stycznia 2009 roku i funkcjonuje jako grupa zakupowa. Do współpracy zachęca kolejne podmioty.  - Chcemy wprowadzać nowe produkty i zdrową żywność funkcjonalną. Współpraca z Uniwersytetem Warmińsko - Mazurskim jest niezbędna dla zapewnienia najwyższej jakości produktów finalnych - podkreśla Bogdan Raszczyk, właściciel zakładów piekarskich i cukierniczych, członek PPC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane