PIH: Bezpośredni kontakt sprzedawca - klient może być przewagą konkurencyjną sektora MSP

Autor: PIH 10 marca 2015 14:34

Polska Izba Handlu wraz z innym realizatorami kontynuuje proces upowszechniania Projektu Kobiety 50+ Talenty Wiedzy. Projekt ma na celu utrzymanie aktywności zawodowej i nadanie nowych kompetencji kobietom powyżej 50 roku życia zatrudnionym w sektorze handlu, wyłanianie spośród nich Talentów Wiedzy. Efektem jest utrzymanie wiedzy praktycznej w firmie - wykorzystanie potencjału tej grupy oraz traktowanie jej jako inkubatory wiedzy.

Firmy sektora handlu nie do końca zdają sobie sprawę, jakie wyzwania niesie ze sobą gospodarka oparta na wiedzy. Wiedza i doświadczenie szeregowych pracowników handlu, mogą stać się istotnym źródłem konkurencyjności w stosunku do super i hipermarketów oraz dyskontów. Pozyskanie i utrzymanie lojalnego klienta, budowa marki, budowanie relacji klient - pracownik, bezpośredni kontakt sprzedawca - klient może być przewagą konkurencyjną sektora MSP.

Rozwiązania te z założenia mają być wprowadzone w sposób nieformalny, wynikający z relacji międzyludzkich. Ma to opierać się nie na ustalaniu procedur, a na budowaniu porozumienia pomiędzy współpracownikami z różnych grup wiekowych - budowaniu nieformalnych relacji międzyludzkich. Narzędzia te mają na celu rozwój dialogu międzypokoleniowego. Kobiety 50+ będą dążyć do pozostania w organizacjach je zatrudniających, a młodzi pracownicy mogą korzystać z ich wiedzy zdobywanej przez lata.

W ramach upowszechniania Projektu będą realizowane bezpłatne konferencje oraz bezpłatne szkolenia.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane