PIH: Handel tradycyjny odnotował wzrost sprzedaży dzięki Wielkanocy

Autor: PIH 14 maja 2014 14:44

Sprzedaż detalicznych sklepów FMCG w kwietniu wzrosła o 9,7 proc. rdr, a w ujęciu mdm wzrosła o 7,0 proc. - wynika z szacunków Polskiej Izby Handlu.

Na zwiększenie sprzedaży miał wpływ inny układ Świąt Wielkanocnych, w 2013 r. zakupy świąteczne dokonywane były w marcu, natomiast w 2014 r. w kwietniu - powiedziała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego, średniego i dużego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20 proc. rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane