PKN Orlen promuje ofertę gastronomiczną

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2016 11:12

Oferta gastronomiczna Stop Cafe i Stop Cafe Bistro ma stałe wsparcie marketingowe w punkcie sprzedaży. Średnio co kwartał pojawiają się nowe materiały POS komunikujące produkty i zestawy produktów objęte promocją taktyczną oraz materiały okazjonalne. Materiały te eksponują szczegóły oferty i benefity jakościowe produktów oraz informują klienta o promocjach - informuje biuro prasowe PKN Orlen.

We wrześniu 2015 w ręce naszych klientów oddana została aplikacja mobilna Stop Cafe, dzięki której można sprawdzać szczegóły oferty oraz korzystać z szerokiej oferty rabatów. Wprowadzeniu aplikacji towarzyszyła szeroka kampania marketingowa - podaje biuro PKN Orlen.

Na koniec okresu IV kw. 2015 roku koncern posiadał 2679 stacji, co oznacza spadek liczby stacji o 13 (r/r), w tym: spadek w Polsce o 19 stacji przy wzroście w Niemczech o 6 stacji. Spółka prowadziła 1404 punkty Stop Cafe i Stop Cafe Bistro w Polsce (wzrost o 154 r/r).

W czwartym kwartale firma kontynuowała rozwój oferty pozapaliwowej poprzez uruchomienie kolejnych 69 punktów Stop Cafe i Stop Cafe Bistro w Polsce. W tym czasie ruszyło 27 stacji paliw (w tym stacji własnych: 10 w Polsce, 8 w Niemczech i 1 w Czechach), zmodernizowano 17 stacji (w tym stacji własnych: 7 w Polsce, 1 w Czechach oraz 2 na Litwie).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane