PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Placówki handlowe będą musiały ograniczyć działania wspierające sprzedaż papierosów

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2010 09:54

Bardzo istotne, z punktu widzenia handlowców, zmiany przepisów w nowelizacji ustawy antynikotynowej dotyczą reklamy wyrobów tytoniowych.

- Zabrania ona m.in. "rozpowszechniania komunikatów, wizerunków marek wyrobów tytoniowych lub symboli z nimi związanych", co oznacza, że z punktów sprzedaży będą musiały zniknąć wszelkie elementy graficzne wspomagające sprzedaż wyrobów tytoniowych - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service.

- Nie będzie też można wystawiać pustych pudełek papierosów, dostarczanych dotąd do punktów sprzedaży przez producentów i wykorzystywanych przez handlowców do tworzenia ekspozycji w witrynach - dodaje Krzysztof Żądło. - Oznacza to w praktyce, że aby przygotować ekspozycję papierosów, każdy handlowiec będzie musiał wydać kilkaset złotych na pełnowartościowy towar, który zostanie wykorzystany do tworzenia ekspozycji.

W 2009 roku Polacy wypalili trzy miliardy paczek papierosów za około 24 mld zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane