REKLAMA
REKLAMA

Pod koniec 2011 roku PMB chce mieć 200 sklepów U Rzeźnika

Autor: Gazeta Wyborcza/dlahandlu.pl 27 października 2010 09:12

Władze mięsnej spółki PMB Białystok prowadzą zaawansowane rozmowy na temat ekspansji produktów na rynki azjatyckie. Poza tym firma pracuje nad nową serią produktów Premium o nowym smaku - informuje Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

W tym roku sieć sklepów mięsnych u Rzeźnika otworzy w granicach 20-25 nowych placówek. Szybciej przybywa sklepów franczyzowych.

Najbardziej sieć rozwija się na Podlasiu oraz Warmii i Mazurach. Pozostałe regiony, w których firm poszukuje franczyzobiorców, to Lubelszczyzna, Podkarpacie, Śląsk i Pomorze.

Sklepy U Rzeżnika rowijają się zarówno jako stoiska działające w obrębie supermarketu, galerii handlowej, które sieć na własny koszt aranżuje i wyposaża. Własny lokal pod sklep U Rzeźnika musi mieć co najmniej 50 mkw. powierzchni. Producentem mięsa i wędlin oraz zarządcą sklepów jest spółka PMB S.A.

Na koniec przyszłego roku PMB Białystok chce mieć w sieci 200 sklepów z logo U Rzeźnika.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA