Pogoda bardziej niż żałoba wpływa na słabsze wyniki sieci

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 10 czerwca 2010 10:03

Pogoda bardziej niż żałoba wpływa na słabsze wyniki sieci

Bieżący rok nie zaczął się dobrze dla sklepów spożywczych Sezamek. Zdaniem Dariusza Serwońskiego, koordynatora sieci, największy wpływ na spadek sprzedaży miała pogoda. - Wydłużenie sezonu grzewczego wpłynęło na zwiększone koszty ogrzewania, a dodatkowo ostra zima zniechęciła klientów do wychodzenia z domu. Teraz z kolei nastąpił drastyczny spadek sprzedaży napojów chłodzących, lodów, piwa przez deszcze - wyjaśnia nasz rozmówca.

- Powódź, która dotknęła również tereny na których są sklepy sieci Sezamek, na pewno spowoduje znaczne obniżenie sprzedaży szczególnie w regionach gdzie są największe szkody. Obawiam się, że tendencja spadkowa będzie utrzymywać się przez dłuższy okres czasu i wpłynie na wyniki całej sieci - dodaje koordynator sieci Handlowej Sezamek.

Dariusz Serowński uważa, że dni żałoby narodowej w przypadku branży FMCG nie będą miały znaczącego wpływu na wielkość sprzedaży.

Sieć Handlowa Sezamek działa od 2003 roku w ramach P.H.U. Sezamek z siedzibą w Gorlicach i jest obecna w województwach małopolskim i podkarpackim. Firma jest zainteresowana pozyskiwaniem kolejnych franczyzobiorców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane