Polcard wzmacnia pozycję na polskim rynku płatności bezgotówkowych

Autor: dlahandlu.pl 11 lutego 2011 12:05

First Data Polska, właściciel marki Polcard, świętuje 20-stą rocznicę działalności. Chcąc umocnić pozycję na polskim rynku, firma wprowadza nowe logo: First Data Polcard.

- Nowe logo łączy jednocześnie nasze dwie linie biznesowe, wydawnictwo i personalizację kart oraz przetwarzanie transakcji płatniczych, co wpłynie na umocnienie pozycji firmy na rynku - mówi Janusz Diemko, prezes zarządu First Data Polska.

- Jako część światowej korporacji mamy bezpośredni dostęp do światowej klasy ekspertów z branży oraz najnowszych technologii, co z kolei pozwala nam oferować najwyższej jakości rozwiązania dla naszych klientów. Będziemy aktywnie włączać się we wdrażanie najnowszych rozwiązań w obszarze bezgotówkowych płatności - dodaje Janusz Diemko.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane