PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Polska Sieć Handlowa Unia rozwija marki własne

Autor: dlahandlu.pl 17 grudnia 2010 10:26

W grudniu oferta Farmy poszerzyła się o nowe pozycje: ketchup, musztardę oraz koncentrat pomidorowy.

Asortyment sieci powiększył się o ketchupy 500g - łagodny i pikantny; musztardę 190g - stołową i sarepską oraz koncentrat pomidorowy 30 proc. 1000g. Unia posiada aktualnie dwie marki własne: Farma oraz Hrabina.

PSH Unia SA powstała w 1998 roku. Podstawową działalnością firmy jest handel hurtowy artykułami spożywczymi. Obecnym prezesem spółki jest Jacek Kluza.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane