Polska Sieć Handlowa Unia rozwija marki własne

Autor: dlahandlu.pl 17 grudnia 2010 10:26

W grudniu oferta Farmy poszerzyła się o nowe pozycje: ketchup, musztardę oraz koncentrat pomidorowy.

Asortyment sieci powiększył się o ketchupy 500g - łagodny i pikantny; musztardę 190g - stołową i sarepską oraz koncentrat pomidorowy 30 proc. 1000g. Unia posiada aktualnie dwie marki własne: Farma oraz Hrabina.

PSH Unia SA powstała w 1998 roku. Podstawową działalnością firmy jest handel hurtowy artykułami spożywczymi. Obecnym prezesem spółki jest Jacek Kluza.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane