Polski Tytoń planuje dalszą dywersyfikację portfela usług

www.portalspozywczy.pl 6 lipca 2015 11:28

Będziemy konsekwentnie realizować strategię, którą zdefiniowaliśmy już kilka lat temu. Polega ona na dywersyfikacji portfela produktów i usług. Wiąże się to z niekorzystnymi zjawiskami na rynku wyrobów tytoniowych, który ciągle notuje spadki. Niekorzystne dla dystrybutorów jest wejście na rynek bezpośredniej dystrybucji jednego z producentów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jarosław Szlendak, prezes zarządu PHP Polski Tytoń.

- W związku z tym Polski Tytoń buduje swoją pozycję w innych kategoriach. Są to alkohole, dystrybucja produktów OTC, ale także integrowanie naszej działalności w kategorii produktów i usług elektronicznych z przejętą w 2014 roku spółką BluePay. Istotny jest rozwój gałęzi usług logistycznych, które prowadzimy na bazie naszej infrastruktury.
Mamy dużo planów, przynajmniej na najbliższe 2-3 lata. Planujemy m.in. utworzenie działu zarządzającego nieruchomościami będącymi własnością spółki. Stanowią one znaczący majątek. Niemniej to projekt z Grupą Kapitałową Specjał oraz Delko jest dla nas priorytetowy - podkreśla Jarosław Szlendak.

 

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane