PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Polski Tytoń zmienia nazwę. Ma podkreślać zmiany w strategii firmy

Autor: www.dlahandlu.pl 13 sierpnia 2015 09:57

Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne „Polski Tytoń” zmienia nazwę na PT Dystrybucja. -Chcemy podkreślić, że zmiana nazwy i logo jest odzwierciedleniem daleko idących zmian w samej firmie – jej potencjale, ofercie i strategii rynkowej. Zmiany te stopniowo i konsekwentnie przeprowadziliśmy w okresie minionych kilku lat, mając na celu dywersyfikację oferty naszej firmy i chcąc stać się jeszcze atrakcyjniejszym partnerem dla naszych klientów - komunikuje spółka.

REKLAMA

Nowa nazwa zdaniem spółki w lepszym stopniu nawiązuje do głównego zakresu działalności firmy, której istotą jest aktywność dystrybucyjna.

Przypomnijmy, 10 czerwca spółki Delko , PPHU Specjał i Polski Tytoń podpisały list intencyjny dotyczący współpracy i zawiązania spółki dystrybucji FMCG.

Sygnatariusze dokumentu wskazali na konieczność szybszej integracji hurtu i detalu, w celu umocnienia pozycji funkcjonujących w Polsce tzw. sklepów tradycyjnych. Sklepy te to główni odbiorcy towarów dystrybuowanych przez strony listu intencyjnego.

Projektowana inwestycja i wspólne działanie poprzez zawiązywaną spółkę mają na celu:

- zbudowanie platformy pozwalającej wspólnie wypracować najlepsze  rozwiązania skierowane do podmiotów prowadzących sklepy detaliczne,
- zagwarantowanie tym podmiotom zintegrowanej współpracy z dostawcami oferującymi możliwie najszerszą i komplementarną ofertę asortymentową,
- wypracowanie warunków dla wieloletniej współpracy sygnatariuszy listu intencyjnego z podmiotami prowadzącymi sklepy detaliczne, zrzeszonymi we współpracujących sieciach franczyzowych,  na warunkach współpracy satysfakcjonujących dla wszystkich uczestników projektu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14067

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA