REKLAMA
REKLAMA

Ponad 100 placówek handlowych zdecydowało się na współpracę z siecią Odido

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2011 07:25

Ponad 100 placówek handlowych zdecydowało się na współpracę z siecią Odido

- Podpisaliśmy już 107 umów, sieć Odido jest obecna praktycznie w całej Polsce. chcemy, by marka Odido była najlepszą marką detaliczną w Polsce- powiedział Krzysztof Dobczyński, manager marketingu ds. grup klientów traders w Makro oraz koordynator sieci Odido.

REKLAMA

- Projekt Odido jest odpowiedzią na potrzeby właścicieli sklepów, którzy chcą prowadzić biznes, a jednocześnie być niezależni. Dajemy im taką możliwość, bo przedsiębiorca nadal sam decyduje o asortymencie i cenach na półkach, ale uzyskuje potrzebne mu wsparcie - dodaje Krzysztof Dobczyński.

- Przystąpić do Odido może każdy, nie ma ograniczeń związanych z lokalizacją, powierzchnią sklepu, nie ma opłaty wstępnej. Nie wymagamy także wcześniejszej współpracy z Makro. Umowa jest elastyczna, jedynym wymaganiem z naszej strony jest wpowadzenie do sprzedaży 1000 produktów naszych marek Aro i Fine Foods - mówi koordynator sieci Odido.

- Uczestniom projektu zapewniamy wparcie marketingowe i operacyjne, elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej, odzież dla pracowników, materiały promocyjne, możliwość uczestnictwa w programie lojalnościowym "Szczęśliwa 12", pełny pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników. Zadbamy też o to, by sklepy Odido nie konkurowały bezpośrednio ze sobą - zachowamy odpowiedni dystans między naszymi placówkami - podsumowuje Krzysztof Dobczyński.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA