Poradnik: Mały sklep musi wyróżnić się na rynku

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 24 października 2013 10:54

Poradnik: Mały sklep musi wyróżnić się na rynku

Marian Wejman, kontrahent Kolportera, opowiedział w portalu "Nasz Kolporter" o dobrych praktykach w handlu. Jego zdaniem, aby przetrwać na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, każdy handlowiec powinien wymyślić coś, co w sposób szczególny będzie wyróżniać jego sklep od innych. Jego sklep Grosik postawił na wyroby piekarnicze oraz kurczaka z rożna.

Kontrahnet Kolportera udowadnia, że w handlu najważniejsza jest właściwa dbałość o klienta. Szyld mniej jest istotny - liczy się podejście. Sklep Grosik jest ściśle połączony z piekarnią. Oznacza to, że wyroby (chleb, bułki i inne produkty) z tej piekarni, można kupić wyłącznie w tym jednym punkcie, usytuowanym na obrzeżach miasta. Zgromadzenie piekarni, kurczaka z rożna i sklepu w jednym miejscu przynosi jedo zdaniem bardzo dobre rezultaty - z pieca wszystko natychmiast trafia na ladę - a klienci czują zachęcający zapach i robią zakupy równiez pod wpływem chwili.

Jeśli chodzi o cenę, zdaniem właściciela sklepu Grosik musi być rozsądna. Ani zbyt wysoka, ani zbyt niska, bo za jakość trzeba jednak zapłacić. Jeżeli produkty kosztują niewiele, musi to odbijać się na atrakcyjności takiego pożywienia. Dlatego należy mocno zastanowić się nad tym, jak rozwiązać ten problem, żeby wilk był syty i owca cała. Sytuacja jest dynamiczna, handlowiec zawsze musi trzymać rękę na pulsie.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane