REKLAMA
REKLAMA

Poradnik: Na zamrażarce powinna być naklejka prezentująca aktualną ofertę lodów

Autor: Artur Oleszek, Category Manager w Dziale Lodów Nestlé Polska 7 kwietnia 2014 09:17

W kategorii lodów zamrażarka jest odpowiednikiem półki sklepowej. To miejsce ekspozycyjne, które powinno zachęcać konsumenta do zakupu, umożliwić łatwe zapoznanie się z ofertą i znalezienie wybranego produktu. Dlatego ważne jest, by lody w zamrażarce były odpowiednio ułożone - mówi Artur Oleszek, category manager w dziale lodów Nestlé Polska.

REKLAMA
- Przystępując do tworzenia ekspozycji, należy najpierw wydzielić produkty, które powinny być sprzedane w pierwszej kolejności. Trzeba je ułożyć w górnej części koszy ekspozycyjnych tak, by klient sięgnął właśnie po nie. Pozostałe produkty powinny zostać umieszczone w dolnej części koszy, a nadwyżki produktów w przestrzeni magazynowej. W zamrażarce powinien panować porządek, a lody muszą być odpowiednio pogrupowane. Z jednej strony zamrażarki powinny znaleźć się lody impulsowe, a z drugiej familijne, jeśli są dostępne w ofercie sklepu. Ważne jest również pogrupowanie lodów wg rodzaju - oddzielnie rożki, oddzielnie lody na patyku i oddzielnie lody dla dzieci. Produkty dziecięce najlepiej eksponować w dolnej części koszy tak, by mali konsumenci mogli łatwiej po nie sięgnąć - wyjaśnia Artur Oleszek.

By zachęcić konsumentów do spróbowania nowości i bestsellerów z oferty NESTLÉ SCHÖLLER, na zamrażarce powinna być przyklejona naklejka prezentująca ofertę asortymentową przygotowaną na bieżący sezon. W pobliżu zamrażarki koniecznie powinien znaleźć się cennik. Stworzenie ekspozycji zgodnie z powyższymi zasadami pomoże zdecydowanie zwiększyć sprzedaż i zmaksymalizować zyski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA