Poradnik: Oświetlenie LED zwiększa atrakcyjność produktów świeżych

Autor: dlahandlu.pl/pr 24 września 2014 15:16

Specjaliści od marketingu wiedzą, jak ważna jest odpowiednia ekspozycja produktu, gdy chodzi o zwiększenie jego sprzedaży. Odpowiednio dobrane światło pomaga podkreślić zalety towaru i zwiększyć jego atrakcyjność w oczach klientów, a dedykowane oprawy świetlne są coraz popularniejsze w świecie handlu.

Branża spożywcza coraz częściej docenia zalety oświetlenia diodowego. Oprawy LED znajdują zastosowanie zarówno na halach produkcyjnych, jak i w punktach sprzedaży. Firma Lumiverso, specjalizująca się w realizacji oświetlenia obiektów komercyjnych, wprowadza na polski rynek nową linię produktów dla sklepów z żywnością dedykowane mięsu, pieczywu i nabiałowi.

- Nowe oprawy cechuje duża wydajność, niski pobór energii, długa żywotność i komponenty wysokiej jakości - mówi Dominik Wagner z firmy Lumiverso. - Całość została wykonana tak, by jak najlepiej sprawdzać się w oświetlaniu produktów spożywczych, szczególnie świeżych. - Źródła LED są najbardziej wydajne w niskich temperaturach, a w takich właśnie przechowuje się żywność - dodaje Dominik Wagner.

Specjalista wspomina również, że nowe oprawy emitują znikome ilości ciepła. Nie wpływają więc na świeżość oświetlanego towaru. Wskaźnik oddawania barw gwarantuje lepszą ekspozycją produktów. Fakt, że diody LED cechuje bardzo niski pobór mocy, ma znaczenie dla kosztów zużycia energii ponoszonych przez sklep. Mogą one być nawet o 80 proc. niższe, jeśli większość oświetlenia w obiekcie zostało oparte na technologii diodowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane