REKLAMA
REKLAMA

Poradnik: Sieci mogą efektywnie zarządzać promocjami na poziomie regionalnym

Autor: Biuletyn PIH 10 lutego 2016 11:17

Jednym z kluczowych czynników decydujących o udanej akcji promocyjnej jest jej dopasowanie zarówno do stanu magazynowego konkretnego punktu, jak i do potrzeb jego klientów. Do tej pory możliwości techniczne w tym obszarze były ograniczone i większość promocji ustalano na poziomie centralnym. Dziś sieci mogą efektywnie zarządzać promocjami na poziomie regionalnym - pisze w Biuletynie PIH Maciej Tygielski, CEO MyShop.mobi.

REKLAMA

W erze smart zakupów, jednolite oferty promocyjne dla wszystkich punktów danej sieci, nie są już tak atrakcyjne dla klientów, jak te spersonalizowane, uwzględniające preferencje zakupowe lokalnej społeczności. Kierownik ma najbardziej aktualną wiedzę o tym, co jest w sklepie, co spotyka się z zainteresowaniem kupujących w konkretnym czasie, a także, jakie promocje są najpopularniejsze. Opierając się na analizie aktywności konsumenckich swoich klientów można tworzyć unikalne promocje i inspirować do skorzystania z dedykowanych ofert, których inne punkty nie mają.

Dzięki temu rozwiązaniu, korzystając z własnego telefonu, użytkownicy są zawsze na bieżąco z tym, co oferuje im w aplikacji „ich sklep“.
Dobrze obrazuje to przykład z pogodą – załóżmy, że w Małopolsce zaczął padać śnieg. Kierownik danego sklepu w Krakowie (znajdującego się w dzielnicy domków jednorodzinnych), korzystając z aplikacji MyShop.mobi i technologii kodów ilościowych ma możliwość wysłania do swoich klientów wiadomości push z informacją o tym, że w sklepie zostało jedynie 20 sztuk łopat do śniegu w
promocyjnej cenie. Takie powiadomienie motywuje i aktywizuje do szybkiego działania, bo oferta już za chwilę może być nieaktualna. Co więcej, biorąc pod uwagę kontekst pogodowy – możemy zakładać z dużym prawdopodobieństwem, że komunikat zainteresuje odbiorców.
Jakie korzyści płyną z tego, że to kierownik zarządza promocją w swoim sklepie?
- dopasowanie promocji „tu i teraz” do lokalnego klienta,
- budowanie lojalności z klientami,
- racjonalne gospodarowanie towarem w sklepie,
-  sposoby przekazania komunikatu dopasowane do lokalnych warunków,
-  brak kosztów alokacji,
-  zwiększenie częstotliwości zakupów,
-  zwiększenie wartości koszyka zakupowego.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA