Poradnik: Zatowarowanie sklepu w produkty mrożone

Autor: www.dlahandlu.pl 4 grudnia 2014 09:19

Prawidłowa ekspozycja produktów mrożonych opiera się przede wszystkim na dostępności produktów. W pierwszej kolejności na półce powinny pojawić się najlepiej rotujące produkty, cieszące się zaufaniem konsumentów - radzi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.

- Sklepy, na bazie doświadczenia sprzedawców, układają produkty albo według marek produktów, albo według kategorii produktów. Oba rozwiązania mają swoje zalety. W przypadku prezentacji obok siebie produktów jednej marki, klient może poznać jej ofertę, co zwiększa szansę na impulsywny zakup produktu innego niż wcześniej zaplanowany. Natomiast ekspozycja produktów w ramach jednej kategorii, daje konsumentowi możliwość łatwiejszego porównania składu produktów, zawartości opakowania, cen. Równocześnie, aby zawartość zamrażarki była atrakcyjna dla klientów, dobrze jest prezentować nowości produktowe, testować, które odpowiadają klientom danego sklepu. Preferencje konsumentów mogą się bowiem lokalnie różnić. W dobrze zatowarowanej bonecie, oprócz bestsellerów, na pewno powinno znaleźć się miejsce dla dań wygodnych i szybkich w przygotowaniu, jak dania gotowe, warzywa na patelnię. Będą one pomocą dla klientów szukających bazy do przygotowania bardziej skomplikowanego posiłku, jak również szybkiego obiadu. Ponadto, obserwując trendy rynkowe, polecamy zaopatrzyć zamrażarki także w szpinak w różnych odsłonach: siekany, ze śmietaną lub z sosem serowym - grono smakoszy szpinaku się sukcesywnie powiększa - opisuje Paweł Wojciechowski.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane