REKLAMA
REKLAMA

Powstało narzędzie ułatwiające zarządzanie programami lojalnościowymi

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 6 marca 2012 09:50

Z inicjatywy agencji reklamowej Nairobia i przy współpracy ze sklepem internetowym NEO24.pl oraz Grupą TSO, zajmującą się turystyką biznesową, powstał gotowy program lojalnościowy B2B oferujący ponad 30.000 nagród w systemie on-line.

REKLAMA
Program Ready to narzędzie stworzone, aby ułatwić firmom zarządzanie projektami lojalnościowymi, prowadzonymi z partnerami biznesowymi lub dla nich. Klienci, którzy zdecydują się na wdrożenie programu, gromadzą w jednym miejscu środki, które pozwalają motywować partnerów (dystrybutorów, hurtownie, punkty sprzedaży detalicznej, przedstawicieli handlowych czy pracowników) oraz podtrzymywać pozytywne relacje.

Program Ready oferuje dostęp do ponad 30.000 nagród dostarczanych pod wskazany adres w przeciągu 5 dni, platformę on-line dostępną 24 h na dobę, takie narzędzia kontaktu z uczestnikami jak: e-mail, infolinia, SMS, wreszcie analizy i statystyki pozwalające zarządzać budżetem programu, a także wskaźniki ROI.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA