Powstało narzędzie ułatwiające zarządzanie programami lojalnościowymi

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 6 marca 2012 09:50

Z inicjatywy agencji reklamowej Nairobia i przy współpracy ze sklepem internetowym NEO24.pl oraz Grupą TSO, zajmującą się turystyką biznesową, powstał gotowy program lojalnościowy B2B oferujący ponad 30.000 nagród w systemie on-line.

Program Ready to narzędzie stworzone, aby ułatwić firmom zarządzanie projektami lojalnościowymi, prowadzonymi z partnerami biznesowymi lub dla nich. Klienci, którzy zdecydują się na wdrożenie programu, gromadzą w jednym miejscu środki, które pozwalają motywować partnerów (dystrybutorów, hurtownie, punkty sprzedaży detalicznej, przedstawicieli handlowych czy pracowników) oraz podtrzymywać pozytywne relacje.

Program Ready oferuje dostęp do ponad 30.000 nagród dostarczanych pod wskazany adres w przeciągu 5 dni, platformę on-line dostępną 24 h na dobę, takie narzędzia kontaktu z uczestnikami jak: e-mail, infolinia, SMS, wreszcie analizy i statystyki pozwalające zarządzać budżetem programu, a także wskaźniki ROI.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane