Poznańska Gildia sprzedaje warzywa i owoce pod własnym znakiem towarowym

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2010 09:41

Poznań jako pierwszy spośród polskich rynków hurtowych wprowadził sprzedaż owoców i warzyw pod własnym znakiem towarowym. Ponad 300 sklepów detalicznych z Wielkopolski bierze udział w programie „Produkt z WGRO SA".

Sklepy zaopatrujące się w produkty ze znakiem towarowym „Produkt WGRO SA" zobowiązane zostały do odpowiedniego oznakowania towarów, stosowania cen odpowiadających jakości produktu i właściwej ich ekspozycji. W zamian sklepy otrzymują materiały promocyjne i reklamowe, a także mają zapewnioną kampanię promocyjną w mediach prowadzoną przez Rynek Hurtowy w Poznaniu.

Nad prawidłowością stosowania systemu czuwają specjaliści Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej w Poznaniu.

Na jednym z najbliższych spotkań Stowarzyszenia Polskie Rynki Hurtowe rozważane będzie wprowadzenie produktów markowych na innych rynkach hurtowych w Polsce, oczywiście pod logo danego rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane