REKLAMA
REKLAMA

Pożyczki od Vivusa w ofercie tysiąca kiosków RUCH

Autor: pr, dlahandlu.pl 13 kwietnia 2015 12:41

Po zakończonym sukcesem programie pilotażowym oferta pożyczkowa Vivus pojawi się w 1000 punktów, a w najbliższym czasie w całej sieci sprzedaży RUCH.

REKLAMA

Pożyczkę Vivusa można zaciągnąć w specjalnie oznaczonych kioskach. Klient pobiera z kiosku pakiet startowy na zdefiniowaną kwotę pożyczki. W starterze znajdują się wszystkie niezbędne informacje oraz wniosek kredytowy. Pakiet można zabrać do domu, by przeanalizować warunki pożyczki, albo od razu złożyć wniosek w kiosku. Do otrzymania pożyczki potrzebne są podstawowe dane osobowe i dokument potwierdzający tożsamość. Vivus Finance sprawdza wiarygodność kredytową klienta i informuje smsem o przyznanej pożyczce. Pieniądze przelewane są na konto.

- RUCH to nie tylko punkty, w których klient kupuje prasę, odbiera paczki, czy płaci za rachunki. To sieć mini centrów usług. Możliwość zaciągnięcia pożyczki w kiosku jest kolejną nowością, którą wprowadzamy by nasi klienci mogli w jednym miejscu zrealizować jak najwięcej swoich potrzeb. W trosce o naszych klientów zawsze bardzo uważnie dobieramy partnerów z którymi współpracujemy. Dlatego też usługi pożyczkowe realizujemy z Vivusem, liderem rynku, który oprócz oferowana atrakcyjnej oferty, przykłada dużą wagę do standardów etycznych, a nawet je wyznacza – mówi Dariusz Stolarczyk, wiceprezes RUCH.

Według Beaty Szwankowskiej, dyrektor zarządzającej Vivus Finance współpraca z siecią RUCH otwiera dostęp do oferty Vivusa całkiem nowej grupie klientów.

Dzięki sprzedaży w kioskach RUCH i sieciach brokerskich pożyczkodawca chciałby docelowo zdobyć połowę naziemnego rynku pożyczek gotówkowych. - Cały rynek firm pożyczkowych szacowany jest na około 4,5 mld zł. Sprzedaż podzielona mniej więcej równo pomiędzy internet i sprzedaż naziemną. Z 2,2 mld zł sprzedaży naziemnej 1 mld przypada na pożyczki krótkoterminowe. Łącząc naszą ofertę, które jest obecnie najlepsza na rynku i tak silnego partnera jakim jest RUCH chcielibyśmy docelowo zająć połowę rynku, czyli dojść do sprzedaży na poziomie 500 mln rocznie - mówi Beata Szwankowska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA