Prawie 100 sklepów pod szyldem Blue Stop

Autor: www.dlahandlu.pl 26 lipca 2013 10:06

Franczyzowy projekt Delko - Blue Stop - zrzesza już 92 sklepy. Według stanu na lipciec br. firma przygotowuje się do otwarcia kolejnych 35 sklepów. Spółka podaje, że do projektu przystępuje średnio pięć sklepów tygodniowo.

Blue Stop to brand spółki Delko adresowany nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne. Opracowany przez firmę model działania nie jest typowym modelem franczyzowym. - To działanie partnerskie, którego celem poza pozyskiwaniem nowych powierzchni handlowych jest też, a może przede wszystkim integracja mająca na celu osiąganie wspólnych korzyści - mówił w kwietniu Dariusz Kawecki, prezes Delko.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane