Prezes firmy Storck: Handel tradycyjny jest bardzo ważny dla producentów słodyczy

www.portalspozywczy.pl 7 lipca 2015 13:25

Handel tradycyjny traci najbardziej na rzecz dyskontów. Ale w naszej kategorii nie ma już takich dużych strat, biorąc pod uwagę rok 2014. Rynek się uspokoił. Może dlatego, że ekspansja dyskontów też spowolniła? - mówi Maciej Dąbrowiecki, prezes i dyrektor generalny firmy Storck w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Gdy patrzę na geografię kraju, to jestem pewny, że rynek handlu tradycyjnego musi pozostać ważny dla tych producentów, którzy mają aspiracje do bycia w czołowej „piątce”, i którzy nie chcą odgrywać drugoplanowej roli. Jeżeli ktoś chce mieć wysokie udziały w handlu detalicznym, musi znaleźć strategię, jak zaistnieć ze swoimi produktami w małych sklepach. To oczywiście wymaga nakładów w organizację, w handlowców, w samochody, w sprzęt, którym przesyła się zamówienia. Ale na końcu, jeśli to wszystko właściwie funkcjonuje, przychodzą właściwe rezultaty - podsumowuje Maciej Dąbrowiecki.

 

Czytaj całość na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane