Prezes Grupy Chorten: ekspansja Biedronki hamuje rozwój rodzimego biznesu

Autor: dlahandlu.pl 28 grudnia 2010 08:32

Prezes Grupy Chorten: ekspansja Biedronki hamuje rozwój rodzimego biznesu

- Panujący trend w branży spożywczej uważamy za stabilnie rosnący, sprzyjający rozwojowi. Należy jednak wskazać lekkie tendencje spadkowe związane z aktywnością sieci zagranicznych, zwłaszcza ekspansji Biedronki na lokalnym rynku, która nie sprzyja rodzimemu, polskiemu biznesowi - mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

- Wzrost koniunktury jest pobudzany raczej przez konkurowanie między handlowcami, a nie przez gwałtownie rosnący popyt ze strony konsumentów. Konsolidacja Grupy Chorten w tym roku spowodowała , że w III kwartale tego roku mamy dobry wynik finansowy oraz znacznie większe grono naszych klientów. Obecnie stawiamy na implementację systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie siecią oraz redukcję kosztów. Grupa Chorten z każdym dniem jest coraz bardziej rozpoznawalna - dodaje Krzysztof Pakuła.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • konsumentka 2010-12-29 18:34:16

    Biedronka jest portugalska.Cały zysk ze sprzedaży ląduje więc w Portugali!

    Niszczy polskie sklepy i zapowiada ekspansję.

    Nazwa ma zmylić, że niby taka polska marka..

  • Hugo 2010-12-28 15:02:55

    Wychodzę z domu biedronka,wchodzę do sklepu-biedronka,wracam do domu-biedronka,idę spać do łóżka-biedronka,acha śniła mi się zgadnijcie co...?????

  • emeryt 2010-12-28 14:15:10

    Przecież Biedronka polska jest... Nazwa swojska, przyjazne logo, tanie i dobre polskie produkty

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane