Prezes GS Ozorków: Sklep przyszłości musi posiadać długą półkę z szyldem EKO

Autor: www.dlahandlu.pl 1 października 2014 09:37

Prezes GS Ozorków: Sklep przyszłości musi posiadać długą półkę z szyldem EKO

Wszyscy uczymy się zarządzania stoiskami z warzywami, owocami, artykułami mięsnymi i nabiałem. Brak jednak w Polsce odpowiedniej oferty świeżych produktów o walorach prozdrowotnych. Wrażliwość klienta na te cechy produktów będzie rosła wraz ze wzrostem dochodów. Sklep przyszłości musi więc posiadać długą półkę z szyldem EKO. Niestandardowe produkty lokalne powinny być magnesem dla naszych klientów - mówi Dariusz Szpakowski, prezes GS Ozorków.

W dzisiejszych realiach przestrzeń jest cennym dobrem. Dobra lokalizacja i koszty prowadzenia sklepu to czynniki, które wymuszają efektywność zagospodarowania tej przestrzeni. Nie będzie w przyszłości miejsca na nieprofesjonalne rozwiązania. Projekt sklepu, projekty regałów, planogramy zatowarowania muszą być przygotowywane zgodnie z aktualną wiedzą i doświadczeniem. Projekt wizualizacji sklepu musi wywoływać pozytywne emocje klienta i zachęcać go do współpracy z nami - komentuje prezes GS Ozorków.

Jego zdaniem czynność zakupów nie może zająć dużo czasu i być źródłem stresu. - Stąd w nowoczesnym sklepie musimy zapewnić klientowi możliwość „chodzenia na skróty" wtedy, kiedy zależy mu na czasie. Stoiska i kasy samoobsługowe oraz odpowiednio zapakowany towar będą w tym pomagać - dodaje.

- Sklep przyszłości będzie łączyć sprzedaż internetową ze sprzedażą tradycyjną. Obecność plansz z kodami QR umożliwi robienie zamówień produktów. Przychodząc po świeże produkty klient odbierze zamówione przez Internet produkty, które sklep przygotuje. Aplikacje na urządzenia mobilne pozwolą zrobić zamówienie podczas przerwy w pracy lub odpoczynku w domu - podsumowuje.

Według naszego rozmówcy sklep przyszłości musi opierać się o profesjonalnych partnerów z zakresu logistyki, którzy pomogą poza sklepem przygotować część towaru dla konkretnego klienta. Kooperacja sklepu z lokalnymi producentami ubogaci ofertę i zaciekawi klienta. Placówka przyszłości musi być miejscem budzącym zaufanie i życzliwość klienta. Profesjonalizm i kreatywność będą niezbędne aby wygrać rywalizację z wielkimi sieciami, które dysponują ogromnym potencjałem finansowym, ale nigdy nie będą miały szansy zostać „naszym sklepem".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane