Prezes Makro Cash & Carry: Marki własne mogą wpierać rozwój małych sieci

www.portalspozywczy.pl 18 października 2012 15:36

- Potrzebne jest wsparcie dla małych sklepów, by nie zniknęły z rynku. Jednym z elementów rewitalizacji tego segmentu może być wprowadzanie specjalnie dedykowanych dla nich marek własnych - mówił Sylweriusz Faruga, prezes sieci Makro Cash & Carry Polska, podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Jego zdaniem, ważne jest także rozwijanie marek własnych dla segmentu gastronomii.

Jak mówił Sylweriusz Faruga, jednym z elementów strategii Makro jest współpraca z małymi sklepami, do których spółka kieruje specjalną ofertę, programy i szkolenia. - Ten rok zamkniemy liczbą 1600-1700 sklepów franczyzowych OdiDo, to oznacza, że zainteresowanie jest bardzo duże - mówił Sylweriusz Faruga. Ocenia on, że na polskim rynku jest jeszcze dużo miejsca na rozwój sieci franczyzowych.

Prezes Makro Cash & Carry Polska zwrócił uwagę na marki własne dedykowane gastronomii.

- Widzę konieczność dalszego rozwijania własnych marek dla gastronomii, bo tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić restauratorom i hotelom właściwe poziomy jakości i stałość tej jakości, co jest kluczowe jeśli chodzi o zbiorowe żywienie - mówił Sylweriusz Faruga.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane