REKLAMA
REKLAMA

Prezes Makro: Chcielibyśmy otwierać rocznie 1000 sklepów Odido

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lutego 2012 09:49

Prezes Makro: Chcielibyśmy otwierać rocznie 1000 sklepów Odido

- Plany rozwoju sieci Odido mamy bardzo ambitne. Wiemy co i jak robić, żeby je zrealizować. Mamy odpowiednie środki. 1000 nowych sklepów Odido rocznie to byłaby optymalna liczba, chcielibyśmy, aby tak było. Jednak ze względu na to, że projekt jest ciągle na wczesnym etapie rozwoju trudno jest mówić o szczegółach - mówi w rozmowie z serwisami www.dlahandlu.pl oraz www.portalspozywczy.pl Sylweriusz Faruga, prezes Markro Cash&Carry Polska.

REKLAMA

- Aktualnie sieć Odido liczy ponad 800 sklepów. Jesteśmy obecni z tym formatem w całej Polsce, geograficzne rozmieszczenie sklepów rozkłada się prawie równomiernie. Cieszy nas fakt, ze Odido dobrze radzi sobie nie tylko tam, gdzie Makro ma silniejszą rynkową pozycję. Pokazuje to uniwersalność tego konceptu. Z drugiej strony partnerska sieć sklepów wpisuje się w nasz model działania - sklepy są w bliskiej odległości od dużych hal i od tzw. hurtowni-satelitów, jak nazywamy Makro Punkty - dodaje Sylweriusz Faruga.

Zapytany, czy kampania reklamowa zdynamizowała rozwój Odido, odpowiada: - Zdecydowanie tak, o czym świadczyć mogą zarówno rezultaty badania świadomości marki Odido jak i rezultaty biznesowe sklepów zrzeszonych w sieci. Z kampanią wystartowaliśmy dopiero w listopadzie 2011, już po osiągnięciu tzw. masy krytycznej. Zamierzamy ją kontynuować w 2012 roku, gdyż jej odbiór jest bardzo pozytywny. Reklama ma werbować nowych partnerów i zachęcać klientów do odwiedzania sklepów Odido. W stu procentach spełnia swoje funkcje.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA