PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Prezes Makro: Miniony rok stał pod znakiem nowej polityki cenowej

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lutego 2014 10:23

Prezes Makro: Miniony rok stał pod znakiem nowej polityki cenowej

- Sytuacja rynkowa była w minionym roku wyzwaniem, szczególnie dla sektora tradycyjnego handlu. Sektor Horeca również przechodził w roku 2013 lekką stagnację. Sieci franczyzowe takie jak Odido zyskały znacznie na popularności jako rozwiązanie gwarantujące przedstawicielom sektora tradycyjnego handlu dalszy rozwój - mówi David Boner, prezes Makro Cash and Carry Polska.

- Ekspansja naszej sieci była w minionym roku bardzo dynamiczna, w czerwcu otworzyliśmy 2000. placówkę Odido w Mińsku Mazowieckim. Udało nam się również podtrzymać dynamiczny rozwój marki własnej. Warto pamiętać, że to właśnie marki własne takie jak Fine Food pozwalają kupcom wyróżnić się na tle konkurencji. Dla Makro był to rok pod znakiem nowej polityki cenowej, która stosunkowo szybką zyskała aprobatę naszych klientów oraz rozwoju usługi delivery, która obecnie jest adresowana zarówno do klientów Horeca, sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej Odido jak i sklepów niezależnych. W minionym roku skoncentrowaliśmy się również na e-narzędziach i rozwoju naszego sklepu internetowego Makro Biuro online. Wprowadziliśmy również do wszystkich naszych hal terminale umożliwiające płatność kartą Visa i MasterCard - mówi prezes Makro.

- Na rok 2014 patrzymy optymistycznie, pracujemy nad różnymi narzędziami w ramach naszego multikanałowego modelu biznesowego. Obecny rok jest dla Makro w Polsce oraz Metro również rokiem jubileuszowym, ponieważ obchodzimy w nim 20 rocznicę rozpoczęcia przez Makro działalności na polskim rynku oraz 50 rocznicę powstania firmy Metro Cash&Carry. Z tej okazji zostanie również po raz pierwszy przeprowadzona globalna kampania marketingowa pt. „You & MAKRO/METRO", w której w roli głównej wystąpili nasi klienci - dodaje David Boner.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Narzeczony 2014-02-10 22:00:27

    Ale papier toaletowy Aro dalej sprzedają tylko w 8'i chusteczki higieniczne Aro 16'.Specjalnie rozpakowują . Jak Ktoś chce kupić więcej to nie ma to do czego spakować. Czekam cierpliwie ,aż będą sprzedawać na sztuki !!! Makro jest strasznie zadufane w sobie !!! Nokia też nie chciała słuchać klientów ... i co sprzedała się .

  • Fachman 2014-02-10 11:11:03

    Przed Makro trudny rok... Jeżeli nie dokona zasadniczej zmiany formuły biznesu, Eurocash będzie bardzo groźny....

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane