Prezes Makro: Sytuacja jest trudna szczególnie dla handlu tradycyjnego

www.portalspozywczy.pl 5 marca 2013 17:50

Prezes Makro: Sytuacja jest trudna szczególnie dla handlu tradycyjnego

- Rok 2012 był pełen wyzwań dla naszych profesjonalnych klientów. Sytuacja jest trudna szczególnie dla sektora tradycyjnego handlu, co jest spowodowane z jednej strony kryzysem gospodarczym, a z drugiej ekspansją dyskontów - mówi David Boner, prezes zarządu Makro Cash & Carry.

- Obserwuje się również dynamiczny rozwój sieci franczyzowych, które wydają się być efektywnym ratunkiem dla właścicieli sklepów. Uważam, ze dalszy rozwój sieci franczyzowych może pozostać jednym z bardziej widocznych trendów w roku 2013 - dodaje prezes zarządu Makro Cash & Carry
W 2013 r. działania Makro Cash & Carry w Polsce skupiają się na efektywnym partnerstwie z klientami. - Będziemy kontynuować ekspansję sieci ODIDO, która pod koniec minionego roku liczyła ponad 1,6 tys. sklepów. Pracujemy również nieustannie nad wzmocnieniem przewagi konkurencyjnej placówek skupionych w naszej sieci, wprowadzając do nich nowe rozwiązania takie jak kąciki kawowe i piekarskie czy rozwijając ofertę produktów non-food w sklepach zlokalizowanych na terenach wiejskich - wylicza David Boner.
Dodaje jednocześnie, że Makro będzie chciało rozwijać w sklepach ofertę produktów pod marką własną. - Obecnie mamy w swojej ofercie kilka tysięcy produktów sygnowanych marką własną, w każdym miesiącu zaś liczba ta rośnie. Warto dodać, że nasze marki własne zdają egzamin zarówno u naszych klientów trader jak i Horeca, ponieważ reprezentują wysoki poziom jakości połączony z odpowiednią ceną.

- Warto również dodać, że dynamicznie rozwija się nasza usługa delivery dla klientów Horeca, jest to istotne narzędzie wspierające naszych klientów i z tego powodu będzie szeroko promowane w bieżącym roku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynkowym będziemy nadal inwestować w e-rozwiązania, wykorzystując nasze globalne know-how, zamierzamy również konsekwentnie kontynuować działania w obszarze hobby cooking - wyjaśnia David Boner.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klm 2016-10-05 15:31:39

    skończą jak Real, skoro maja ceny wyższe niż Tesco, czy Auchan

  • Człek 2013-09-08 21:28:34

    Ceny zaporowe! Kupuję praktycznie tylko kilka rzeczy, których ze świecą szukać gdzie indziej. Tak jak napisała Marta, większość produktów taniej kupimy byle gdzie, czy to Auchan czy Tesco itd. Przegięcie. Prezes płacze, ze kryzys. No sorry człowieku, jak masz ceny z d.. to masz przeciągi na sklepie. Proste.

  • lol 2013-03-17 13:34:16

    MAKRO zrobilo krok w tył

    jeśli chodzi o zakupy dla sklepów.

    bardziej liczą teraz na indywidualnego klienta,dzięki akcji przyjaciel makro rozdano ponad 30000

    kart ludziom niezwiązanym z tym biznesem .grupa metro sprzedając REALe liczy na indywidualnych koszykarzy i siatkarzy a ODIDO to wielka ściema liczy sie sztuka

    kazdy nowy dostaje obietnice pomocy i rabat (na 6 m-cy)a później tylko wymogi i presja na własciciela

    prawie jak w tel.komórkowej albo w tv cyfrowej najwazniejszy klient złapany w sieć

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane