Prezes sieci Rosa: nasza sieć jest stworzona przez kupców i dla kupców

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2011 12:13

Naszym celem jest rozwój sklepów detalicznych w taki sposób aby dostosować się do potrzeb dnia codziennego naszych klientów. Elementem, który wyróżnia sieć Rosa spośród innych konkurencyjnych firm jest fakt, że większość kapitału spółki Vita Idea jest w posiadaniu osób, które mają własny sklep a w radzie nadzorczej zasiadają reprezentanci kupców. Rosa jest siecią stworzoną przez kupców i dla kupców - podkreśla Filip Tadeusiak, prezes zarządu Vita Idea Sp. z o.o.

Naszym celem nie jest kumulowanie zysków, a przekładanie zarobionych pieniędzy na uczestników sieci. W systemie kwartalnym każdy z uczestników otrzymuje wypłaty retro od wypracowanych obrotów z poszczególnymi producentami - dodaje prezes spółki.

Vita Idea Sp. z o.o.  została założona 14 maja 2008 r. przez grupę 29 kupców, którzy stworzyli jedną z największych łódzkich siecisHandlowych. Obecnie sieć Rosa zrzesza 89 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane