REKLAMA
REKLAMA

Primo: konkurencja uniemożliwia przyłączanie kolejnych sklepów

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 23 czerwca 2010 10:02

Sieć sklepów Primo chce się powiększać i przyłączać nowe placówki. Jak dowiedział się portal dla handlu.pl, chętnych do współpracy nie brakuje, ale Primo się na nią nie decyduje. - Powstrzymuje nas zbyt duża konkurencja ze strony najbliższych sklepów. Nie bez znaczenia jest również wartość przychodów sklepu. Jeśli jest za niska nie nawiązujemy współpracy - powiedział Jarosław Zajączkowski, kierownik ds. rozwoju sieci Primo.

REKLAMA

Zdaniem Jarosława Zajączkowskiego lokalizacja sklepu ma zasadniczy wpływ na jego późniejsze przychody. - Chcemy, by nasze placówki były widoczne, w dogodnych dla klientów miejscach i w dobrych punktach komunikacyjnych - podkreśla przedstawiciel sieci.

W roku bieżącym do sieci franczyzowej dołączyło 51 niezależnych placówek handlowych. Pod szyldem Primo funkcjonuje też 6 sklepów własnych.

Marka Primo jest obecna na rynku od 2002 roku. Obszarem działalności obejmuje teren całej wielkopolski, dolnośląskiego, lubuskiego. Prowadzone są intensywne działania zmierzające do rozwoju sieci Primo na terenie min. woj. śląskiego, opolskiego, zachodniopomorskiego. Zdecydowana większość sklepów w sieci to sklepy o powierzchni do 300 m kw., działających w oparciu o umowy franczyzowe.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA