PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Primo: konkurencja uniemożliwia przyłączanie kolejnych sklepów

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 23 czerwca 2010 10:02

Sieć sklepów Primo chce się powiększać i przyłączać nowe placówki. Jak dowiedział się portal dla handlu.pl, chętnych do współpracy nie brakuje, ale Primo się na nią nie decyduje. - Powstrzymuje nas zbyt duża konkurencja ze strony najbliższych sklepów. Nie bez znaczenia jest również wartość przychodów sklepu. Jeśli jest za niska nie nawiązujemy współpracy - powiedział Jarosław Zajączkowski, kierownik ds. rozwoju sieci Primo.

Zdaniem Jarosława Zajączkowskiego lokalizacja sklepu ma zasadniczy wpływ na jego późniejsze przychody. - Chcemy, by nasze placówki były widoczne, w dogodnych dla klientów miejscach i w dobrych punktach komunikacyjnych - podkreśla przedstawiciel sieci.

W roku bieżącym do sieci franczyzowej dołączyło 51 niezależnych placówek handlowych. Pod szyldem Primo funkcjonuje też 6 sklepów własnych.

Marka Primo jest obecna na rynku od 2002 roku. Obszarem działalności obejmuje teren całej wielkopolski, dolnośląskiego, lubuskiego. Prowadzone są intensywne działania zmierzające do rozwoju sieci Primo na terenie min. woj. śląskiego, opolskiego, zachodniopomorskiego. Zdecydowana większość sklepów w sieci to sklepy o powierzchni do 300 m kw., działających w oparciu o umowy franczyzowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11109

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane