Primo powiększyło sieć o 51 placówek handlowych

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 26 maja 2010 09:23

Primo powiększyło sieć o 51 placówek handlowych

Sieć sklepów spożywczych Primo, działająca na terenie województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i lubuskiego, otwiera kolejne punkty handlowe. W roku bieżącym do sieci franczyzowej dołączyło 51 niezależnych placówek handlowych. Obecnie w sieci funkcjonuje 6 sklepów własnych. - W roku bieżącym nie otworzyliśmy nowej placówki własnej. Cały czas poszukujemy ciekawych lokalizacji i negocjujemy z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Interesują nas takie lokale, do których kupujący może dotrzeć w 10 minut pieszo - wyjaśnia Jarosław Zajączkowski, kierownik ds. rozwoju sieci Primo.

Jego zdaniem lokalizacja sklepu ma zasadniczy wpływ na jego późniejsze przychody. - Chcemy, by nasze placówki były widoczne, w dogodnych dla klientów miejscach i w dobrych punktach komunikacyjnych. Nie jest łatwo pozyskać takie miejsca, dlatego musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać na realizację naszych planów - dodaje Jarosław Zajączkowski.

Marka Primo jest obecna na rynku od 2002 roku. Obszarem działalności obejmuje teren całej wielkopolski, dolnośląskiego, lubuskiego. Prowadzone są intensywne działania zmierzające do rozwoju sieci Primo na terenie min. woj. śląskiego, opolskiego, zachodniopomorskiego. Zdecydowana większość sklepów w sieci to sklepy o powierzchni do 300 m kw., działających w oparciu o umowy franczyzowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane