Produkty Klasztorne chcą zawalczyć o rynek żywności ekologicznej

www.portalspozywczy.pl 18 grudnia 2013 13:56

Spółka Produkty Klasztorne planuje w 2015 roku zdobyć około pięć procent udziału w polskim rynku żywności ekologicznej - zapowiada prezes spółki Marek Nowicki.

Wartość rynku żywności ekologicznej w 2012 roku wyniosła 450 mln zł. W latach 2012-2015 wzrost tego rynku może wynieść 15,9 proc. - mówi Nowicki.

- W 2015 roku wartość tego rynku może wynieść 700 mln zł i myślę, że w 2015 roku spółka będzie posiadała już 5 proc. udziału w tym rynku - dodaje.

Główną działalnością spółki jest sprzedaż regionalnych produktów spożywczych pod własną marką "Produkty Klasztorne". Firma sprzedaje m.in. nabiał, wędliny, produkty garmażeryjne, przetwory owocowe i warzywne, a także słodycze, piwo i makarony.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane