Produkty Klasztorne trafiają do sprzedaży także w niezależnych sklepach

Autor: dlahandlu.pl 29 października 2010 10:01

Opactwo Ojców Cysterców rozbudowuje swoją sieć sprzedaży. Dotychczas firma podpisywała umowy z sieciami sklepów. Teraz nawiązuje współpracę także z pojedynczymi sklepami. W ostatnich dniach produkty z opactwa trafiły do sprzedaży w sklepie na warszawskim Muranowie.

Produkty Klasztorne dostępne są w sieciach delikatesów: Bomi, Piotr i Paweł, Organica, MiniEuropa, Carrefour Express, Delima, Mościbrody.

Produkty Klasztorne to zarejestrowany znak towarowy, należący do spółki Dominium, która reprezentuje Opactwo Ojców Cystersów ze Szczyrzyca. W ofercie firmy dostępne są zarówno sery, wędliny, miody, dżemy, pasztety.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane