Produkty Klasztorne z przychodami niższymi ponad 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2016 11:26

Przychody ze sprzedaży spółki Produkty Klasztorne na koniec IV kwartału 2015 r. wyniosły łącznie 2,69 mln zł, co oznacza spadek o ok. 31,11 proc. w porównaniu do wyników zaprezentowanych w ujęciu narastającym za IV kwartały 2014 roku, gdzie przychody ze sprzedaży wyniosły 3,9 mln zł - podała spółka w raporcie.

Niższe wartości przychodów ze sprzedaży oraz kosztów operacyjnych wynikają z opracowywania i wprowadzania przez zarząd spółki nowej strategii oraz związanych z nią działań. W efekcie podjętych działań znacznemu obniżeniu uległy wartości nie tylko wartości sprzedanych towarów i materiałów
(z kwoty 3,03 mln  zł w IV kwartale 2014 roku do 1,95 mln zł w IV kwartale 2015 r.), ale także wartości zużycia materiałów i energii oraz usług obcych.

Efektem rozpoczętych działań zarządu spółki jest również znaczące obniżenie straty netto na ostatni dzień okresu sprawozdawczego z kwoty -846,76 tys. zł na koniec 2014 roku do kwoty -652,33 tys. zł na dzień 31 grudnia 2015 roku - podała spółka w raporcie.

Produkty Klasztorne SA to spółka notowana na NewConnect. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką Produkt Klasztorny.

W czwartym kwartale 2015 r. największy udział w przychodach ze sprzedaży miały: opakowania, nabiał oraz wyroby garmażeryjne (pierogi i krokiety) odpowiednio 40 proc., 21 proc. i 21 proc. przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane