Produkty Klasztorne zmieniają nazwę i podwyższają kapitał zakładowy

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2017 16:44

Firma Produkty Klasztorne zmieniła nazwę na STOPPOINT i podwyższyła kapitał zakładowy o 26,5 mln zł.

Zarząd spółki STOPPOINT - dawniej Produkty Klasztorne - informuje, że 8 maja 2017 roku powziął informację o rejestracji przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia podwyższenia kapitału zakładowego spółki z kwoty 1 632 115,00 zł do kwoty 28 188 478,00 zł, to jest o 26 556 363,00 zł.

Powyższe podwyższenie kapitału zakładowego zostało dokonane poprzez emisję 265 563 630 akcji zwykłych na okaziciela serii F o wartości nominalnej 0,10 zł każda.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane