REKLAMA
REKLAMA

Produkty Klasztorne zwiększają sprzedaż

Autor: www.dlahandlu.pl 5 sierpnia 2015 10:01

Pierwszą połowę 2015 r. spółka Produkty Klasztorne zamknęła przychodami w wysokości 1 717 219,85 zł (1 594 467,27 zł w I połowie 2014 r.).  Strata netto wyniosła 272 171,87 zł (448 808,53 zł straty w I połowie 2014 r.).

REKLAMA

W pierwszym kwartale 2015 r. największy udział w przychodach ze sprzedaży miał nabiał, wędliny i wyroby garmażeryjne, odpowiednio 46%, 15% i 14% przychodów. Znaczący udział w przychodach (ok. 11%) osiągnęły również przetwory. Piwo MNICH w drugim kwartale miało 4% udział w przychodach ze sprzedaży. W drugim kwartale 2015 r. zauważalnie zwiększyła się sprzedaż nabiału i
sprzedaż produktów garmażeryjnych. W przypadku grupy nabiałowej nastąpił znaczący wzrost sprzedaży.
W I kwartale 2015 nabiał stanowił 39% sprzedaży ogółem, natomiast w II kwartale 2015 r. było to już
46% sprzedaży. Spółka przewiduje dalsze zwiększanie udziału tej grupy produktowej w sprzedaży
ogółem, z uwagi na pozyskiwanie nowych klientów, zainteresowanych w szczególny sposób
produktami wytwarzanymi z górskiego mleka.

Produkty spółki są obecne w takich sieciach jak: Freshmarket, Piotr i Paweł, Top Market, Organic Farma Zdrowia, PSS Społem, Anda Dystrybucja (piwo Mnich) oraz Małpka (piwo Mnich).

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA