Produkty Stewiarnii w szkolnych sklepikach

www.portalspozywczy.pl 17 grudnia 2015 09:46

Beata Straszewska, współwłaścicielka firmy Stewiarnia, mówi o konsekwencjach wprowadzenia nowych przepisów dotyczących żywienia w szkołach oraz sposobie dostosowania się firm spożywczych do obowiązujących regulacji.

W jaki sposób nowe przepisy dot. żywienia w szkołach wpłynęły na rozwój i wyniki firmy Stewiarnia? Ile nowych kontraktów udało się do tej pory podpisać, z iloma sklepikami firma nawiązała współpracę?

W tej chwili obsługujemy ok. 300 sklepików szkolnych, nawiązaliśmy również kontrakty z wieloma nowymi producentami. To trudny rynek, nisko marżowy, ale bardzo ciekawy. Zaangażowaliśmy się w niego, bo wynika to z misji naszej firmy – chcemy edukować konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania. Trudno sobie wyobrazić lepszą grupę do tego celu niż dzieci, u których dopiero kształtują się nawyki żywieniowe.

Całym sercem popieram ideę zdrowego odżywiania dzieci. Nie chciałabym, żeby do sklepików wróciły słodzone napoje, chipsy, batony słodzone cukrem czy syropem glukozowo-fruktozowym. Wycofanie się z ustawy oznaczałoby przekreślenie tego, do czego dzieci już zaczynają się przyzwyczajać – do tego, że śmieciowe jedzenie jest szkodliwe. Nie jestem również przekonana do powrotu lukrowanych drożdżówek, to byłoby porażką edukacyjną. Nie zapominajmy, że ta ustawa miała mieć również wymiar edukacyjny i tego zabrakło.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane