Promocyjna cena nie zwalnia sprzedawców z przyjęcia reklamacji

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 3 grudnia 2010 11:36

Często zdarza się, iż produkt spożywczy, który jest u danego sprzedawcy w specjalnej świątecznej promocji, należy spożyć jeszcze przed świętami ze względu na krótką datę ważności, a jego cena jest kilka lub kilkanaście procent wyższa niż normalnie - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Zdarza się także, że sprzedawane przed świętami produkty spożywcze są bardzo niskiej jakości.

Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na łamach "DGP" radzi, by jak najszybciej zareklamować popsute produkty, nie odkładać tej czynności na później.

Ponadto zdarza się, że sprzedawcy nie chcą uwzględniać reklamacji, tłumacząc, że nie mają obowiązku jej przyjąć, bo towar zakupiony był w świątecznej promocji. Tymczasem przedsiębiorca nie może zwolnić się na tej podstawie z odpowiedzialności względem klienta.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane