REKLAMA
REKLAMA

PSD: nowa nazwa i logo wpłyną na zainteresowanie i lojalność klientów

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2010 10:30

PSD: nowa nazwa i logo wpłyną na zainteresowanie i lojalność klientów

- Wspólny logotyp to konsekwencja kompletnego projektu handlowego, gdzie zakupy i sprzedaż powiązane są w jeden, logiczny system. Aktualnie przygotowujemy standaryzację wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej różnych formatów sklepów. Sklepy z logo Gama pojawią się na rynku wiosną 2011 roku - mówi Małgorzata Więch, członek zarządu PSD.

REKLAMA
Jednolita identyfikacja placówek zrzeszonych w ramach PSD jest krokiem w stronę dalszej intensywnej współpracy i pracowania nad polityką sieci Gama. - Wprowadzenie nazwy i logo nie wpływa na zmianę współpracy PSD ze zrzeszonymi spółdzielcami, ale na pewno będzie miała przełożenie na zainteresowanie i lojalność klientów. Jednolita nazwa dla wszystkich zrzeszonych placówek w ramach PSD ma zapewnić większą rozpoznawalność sieci oraz jej konkurencyjność rynkową - wyjaśnia Małgorzata Więch.

Jej zdaniem wypracowanie wspólnej identyfikacji dla wszystkich placówek zrzeszonych w ramach PSD, to dopiero początek na drodze do stworzenia przez spółdzielnie jednolitej sieci handlowej kojarzonej przez klientów z szeroką ofertą i wysoką jakością proponowanych produktów. - Z tymi działaniami wiążemy także plany na dalszy rozwój. Chcemy jeszcze skuteczniej wspierać spółdzielców w konkurowaniu na rynku - dodaje przedstawicielka zarządu PSD.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA