PSD wybrało logotyp dla przyszłej sieci detalicznej

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2010 11:09

PSD wybrało logotyp dla przyszłej sieci detalicznej

Członkowie Partnerskiego Serwisu Detalicznego podjęli strategiczną decyzję o wyborze logo - znaku dla przyszłej sieci detalicznej. Zwyciężyła nazwa Gama.

Decyzję poprzedziły prezentacje związane z wyborem logotypu dla sklepów spółdzielczych, w których pokazano badania AC Nielsena określające typologie klientów, w tym również w sklepach Społem.

Zaprezentowano przeprowadzone na grupie 5000 klientów badania wskazanych logotypów przez FMG/KRC i rekomendacje agencji reklamowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane