REKLAMA
REKLAMA

PSP promuje płatności BLIKIEM w sklepach convenience

Autor: pr 2 lutego 2016 11:04

Polski Standard Płatności przygotował promocję dla wszystkich użytkowników  systemu płatności mobilnych BLIK.

REKLAMA

Kolejna akcja promocyjna PSP skierowana jest do klientów sklepów i salonów prasowych Inmedio, 1minute i Relay, ale także Discover, Virgin i Hubiz. Są one zlokalizowane w popularnych miejscach, takich jak: centra handlowe, dworce kolejowe, lotniska i biurowce.  Wystarczy, że od 1 do 29 lutego 2016 roku klienci zrobią zakupy w jednym z wymienionych sklepów, a za każdą transakcję BLIKIEM w wysokości minimum 10 zł otrzymają puszkę Coca-Coli lub baton Sweet Dept.

Z BLIKA może korzystać obecnie ponad 1,4 miliona użytkowników, a od uruchomienia systemu w lutym dokonano około 2 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 130 tysiącach terminali płatniczych w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych oraz w większości sklepów internetowych za pośrednictwem większości polskich agentów rozliczeniowych i integratorów płatności takich jak: eService, Dotpay, Przelewy24, Transferuj.pl, CashBill, eCard, PayTel czy First Data. 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA