REKLAMA
REKLAMA

PSS Włocławek stawia na klientów seniorów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 15 marca 2012 14:54

W wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" Anna Kozłowska, prezes zarządu "Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców we Włocławku wyjaśniła, że spółdzielni zależy na tym, by być jak najbliżej klientów. Społem stara się reagować na ich potrzeby i sprowadza taki towar, jakiego klienci poszukują. Mimo małych placówek Społem chce utrzymywać jak najszerszy asortyment.

REKLAMA
Spółdzielnia prowadzi sklepy w każdej części miasta, a pracownicy sklepów znają upodobania poszczególnych osób. Zdaniem Anny Kozłowskiej,  ta identyfikacja działa na korzyść spółdzielni. Jej klientami są w większości osoby w średnim wieku i starsze. Przyjęta przez Społem strategia zakłada pozyskiwanie klientów z tych grup wiekowych - czytamy w "DGP".

"Społem" PSS we Włocławku prowadzi 22 placówki handlowe. Największe sklepy mają 300 mkw. powierzchni.


 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA