PSS Włocławek stawia na klientów seniorów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 15 marca 2012 14:54

W wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" Anna Kozłowska, prezes zarządu "Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców we Włocławku wyjaśniła, że spółdzielni zależy na tym, by być jak najbliżej klientów. Społem stara się reagować na ich potrzeby i sprowadza taki towar, jakiego klienci poszukują. Mimo małych placówek Społem chce utrzymywać jak najszerszy asortyment.

Spółdzielnia prowadzi sklepy w każdej części miasta, a pracownicy sklepów znają upodobania poszczególnych osób. Zdaniem Anny Kozłowskiej,  ta identyfikacja działa na korzyść spółdzielni. Jej klientami są w większości osoby w średnim wieku i starsze. Przyjęta przez Społem strategia zakłada pozyskiwanie klientów z tych grup wiekowych - czytamy w "DGP".

"Społem" PSS we Włocławku prowadzi 22 placówki handlowe. Największe sklepy mają 300 mkw. powierzchni.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane