Rabat Detal będzie koncentrować się na franczyzie miękkiej

www.portalspozywczy.pl 3 kwietnia 2014 16:37

Jak dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Marka Szybalskiego, wiceprezesa zarządu Rabat Detal, sieć w tym roku zamierza koncentrować się przede wszystkim na rozwoju miękkiej franczyzy (w swojej ofercie Rabat Detal posiada również opcję franczyzy twardej)

- Poczyniliśmy mocne zmiany w zakresie wsparcia handlowego, promocyjnego i operacyjnego.
Uważamy, że mądre wyważenie między możliwością decydowania o własnym biznesie, a aktywną współpracą w zorganizowanej sieci jest na dzisiaj najlepszą propozycją dla właścicieli sklepów - mówi Szybalski. Jak tłumaczy, Rabat Detal równocześnie proponuje swoim partnerom coraz mocniejsze wsparcie przy otwarciach, remodelingach, poprawie wizualizacji zewnętrznej, przy wdrażaniu systemów IT i w wielu innych obszarach związanych z prowadzeniem biznesu. Sieć oferuje także programy lojalnościowe i szkolenia.
Na rok bieżący sieć zaplanowała szereg inwestycji. - Czeka nas dalszy rozwój kompetencji pionów handlowych i operacyjnych, dzięki czemu będziemy mogli zaoferować jeszcze lepszy serwis dla sklepów sieci Rabat Detal - tłumaczy Szybalski. Jak dodaje, Rabat Detal wdraża również nowy system analityki danych.
- Bardzo ważne jest dla nas także zaplanowane na najbliższy kwartał wdrożenie mobilnego systemu dla naszych pracowników operacyjnych, który znacznie usprawni ich pracę i komunikację ze sklepami oraz centralą. Oczywiście, każdy nowy region, który planujemy uruchomić w tym roku również traktujemy jako inwestycję - dodaje Szybalski. Jak wczoraj informował portalspożywczy.pl, Rabat Detal pod koniec 2013 r. pojawił się regionie lubelskim, a obecnie pracuje nad ekspansją w regionie podkarpackim. Jeszcze w tym roku Rabat Detal zamierza uaktywnić się w kilku kolejnych województwach, a docelowo - stać się siecią ogólnopolską.
Szybalski wyniki osiągnięte w 2013 roku przez Rabat Detal określa mianem "satysfakcjonujących". - Liczymy, że mimo zaplanowanych dużych inwestycji, rok 2014 okaże się co najmniej tak dobry - zapowiada wiceprezes sieci.
Początki sieci Rabat Detal, która obecnie liczy ponad 950 sklepów i jeszcze w tym półroczu ma ich mieć 1000, sięgają roku 1995, kiedy grono kilku osób zainicjowało powstanie spółki akcyjnej, na bazie której zbudowano Polską Sieć Handlową "Rabat". W 2001 roku zostały dokonane zmiany w nazwie spółki na Rabat Detal Sp. z o.o. W grudniu 2007 r. sieć zyskała strategicznego partnera, łącząc swe siły ze spółką Eko Holding S.A. Po zmianie konstrukcji Eko Holding, która nastąpiła z końcem roku 2012, Rabat Detal pozostał w strukturze Krzysztofa Gradeckiego.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane