Rabat Detal: inwestujemy w formułę twardej franczyzy

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 25 czerwca 2010 07:13

Rabat Detal: inwestujemy w formułę twardej franczyzy

- Składa się na to przygotowanie całej technologii oraz wycena inwestycji, jej realizacja, czyli wizualizacja sklepu, ustawienie regałów, dobranie optymalnej wielkości urządzeń chłodniczych i mroźniczych, ułożenie asortymentu w sposób efektywny pod kątem sprzedaży i marży, zarządzanie cenami, organizowanie akcji promocyjnych oraz wdrożenie systemu sprzedażowego - mówi Waldemar Wagan, dyrektor generalny Rabat Detal.

- Twarda franczyza pozwala na dokonywanie zakupów z magazynu centralnego, w którym zamówień dokonuje się poprzez system. W naszych magazynach można zaopatrzyć sklep we wszystkie produkty: art. spożywcze, nabiał, mrożonki, alkohole, owoce-warzywa, mięso- wędliny. W ramach programu porwadzimy również szkolenia dla pracowników - dodaje dyrektor sieci.

Sieć sklepów spożywczych Rabat Detal planuje kolejne otwarcia placówek zarówno w formule twardej, jak i miękkiej franczyzy. Chce się rozwijać w
każdym z regionów, w których jest obecna, szczególnie dużą dynamiką wykazuje się region dolnośląski i wielkopolski.

Rabat Detal należy do Grupy Eko Holding.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane