PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Rabat Detal ruszył z programem szkoleniowym Akademia Lidera

Autor: www.dlahandlu.pl 15 czerwca 2016 12:08

Rabat Detal ruszył z programem szkoleniowym Akademia Lidera fot. za rabat-detal.pl

W kwietniu sieć Rabat Detal uruchomiła projekt doradczo – szkoleniowy dla franczyzobiorców pod nazwą Akademia Lidera Sieci Rabat Detal.

REKLAMA

Pierwsze warsztaty zainaugurowano tematem „Prokonsumencka komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w sklepach Sieci Rabat”. W szkoleniu wzięło udział 30 pracowników sieci w tym 15 koordynatorów odpowiedzialnych za bezpośrednie kontakty z franczyzobiorcami. Celem spotkania było przekazanie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego merchandisingu, czyli komunikacji na linii sklep - konsument, oraz metod zarządzania ceną i marżą w PSD w taki sposób, aby pozycjonować się w kategorii sklepu optymalnego cenowo, a jednocześnie generować wyższą marżę, podobnie jak robią to sieci zachodnie. Kolejne zagadnienie poruszane w trakcie spotkania to zarządzanie ceną i marżą w handlu detalicznym. Celem tej części było uświadomienie w jaki sposób można komunikować potencjalnym i faktycznym klientom sklepów informację o atrakcyjności cenowej, przy jednoczesnym generowaniu wyższego zysku ze sprzedaży.

20 kwietnia w Katowicach w siedzibie firmy zostało przeprowadzone pierwsze szkolenie specjalistyczne dla sprzedawców na stoiskach mięsno-wędliniarskich. W szkoleniu wzięło udział 12 osób z 12 sklepów. Uczestnicy dowiedzieli się w jaki sposób skuteczne planować ekspozycję towarów w ladzie, czyli jak budować planogramy, jak minimalizować ubytki i jak profesjonalnie obsługiwać wymagających klientów w sklepach osiedlowych.

W kolejnych dniach 25, 26 i 29 kwietnia w Katowicach i w Ostrowie Wielkopolskim odbyły się szkolenia dla franczyzobiorców sieci Rabat Detal. W szkoleniu w ramach uruchomionej Akademii Lidera Sieci Rabat wzięło udział 36 osób z 22 sklepów. Celem szkolenia było przekazanie wiedzy z zakresu aktywnej obsługi klienta. Wskazanie uczestnikom konieczności podejmowania próby budowania relacji z klientami sklepu osiedlowego, jako elementu wyróżniającego go od innych formatów detalicznych zwłaszcza tych mainstreamowych takich jak hipermarkety i sieci dyskontowe. Dodatkowo wskazywano uwagę na konieczność aktywizowania sprzedaży poprzez stosowanie taktyki „D – D – Z” [właściwe powitanie i pożegnanie klienta].


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA