Rabat Detal: zachowujemy lokalny charakter oferty

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2010 07:52

Rabat Detal: zachowujemy lokalny charakter oferty

Liczba pozyskanych placówek z szyldem Rabat Detal rośnie z roku na rok. - Największe wzrosty w numeryce odnotowaliśmy w roku 2008 i 2009, co wskazywałoby na to, że sklepy niezrzeszone chętniej przyłączały się do współpracy na zasadach franczyzy. Jak wiadomo działamy w oparciu o rynek tradycyjny i tym samym zachowujemy lokalny charakter naszej oferty - mówi Waldemar Wagan, dyrektor generalny Rabat Detal.

- W naszych sklepach można znaleźć produkty regionalne, czego nie oferują sieci zarządzane centralnie. Placówki Rabat Detal proponują zarówno  produkty atrakcyjne cenowo (marka własna), jak i produkty o wyrobionej marce. Zaletą naszych sklepów jest ich lokalizacja - są blisko klienta na osiedlach, przy drogach dojazdowych oraz miejscowościach wiejskich.

Zapytany o najblizsze inwestycje dyrektor Wagan odpowida, że realizują je na bieżąco sami uczestnicy. - To mniejsze i większe przedsięwziecia, poczynając od zakupu systemu sprzedażowego, przebudowania sali sprzedaży, często z jej rozbudową poprzez wykonanie pełnej wizualizacji. Są również przedsiębiorcy, którzy otwierają kolejne sklepy lub budują nowe - dodaje Waldemar Wagan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane